Hiányoztam?

Na, hiányoztam Neked tegnap? Nem?

Te mikor hiányzol az Ügyfeleidnek?

Megragadsz minden alkalmat, annak érdekében, hogy mindig Te juss az eszébe, amikor biztosítást kell kötni?
– Írsz-e Neki újévi köszöntő e-mailt?
– SMS-ben megköszöntöd-e a szülinapján?
– És húsvétkor?
– Felhívod-e a névnapján?
– És a biztosítási évforduló előtt 2,5 hónappal?

Mit gondolsz miért fontos az évforduló előtt jelentkezni?

Alapértelmezésben, mert tartod vele a kapcsolatot.

Vagyonbiztosításnál akkor van az indexálás. Akar-e indexálni? Persze, akarjon, de, lehet, hogy rá kell beszélni és elmagyarázni a miértjét.

Életbiztosításnál gondolkodhat a visszavásárláson. Neki az a legjobb, ha nem vásárolja vissza. Erősítsd meg ebben.
Ha pedig szüksége van a pénzre, miért ne segítenél Neki?

Ezen kívül bármilyen baja lehet. Akár biztosítást is akarhat kötni…

És, ha már felhívod, megkérdezheted, van-e változás náluk. Vett-e új autót, házat, született-e kisbaba a családban? Amire szakosodtál.

Soha-soha e felejtsd el, hogy a meglévő ügyfeledet sokkal könnyebb megtartani, mint egy újat szerezni!

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük