Kifogáskezelés anno

A régi anyagaim között bóklászva találtam erre a gyöngyszemre a kifogáskezelésről. Talán itt-ott idejétmúlt, de ötleteket meríthetsz belőle.


Udvarias átvezetések

  • Megértem az álláspontját…
  • Ez természetes reakció…
  • Tudom, hogy most azt gondolja…
  • Ezt nagyra értékelem…


Kifogások kezelése

Biztosításról van szó?

  • Önt érdekli a biztosítás?
    a) – Igen.
  • Természetesen, biztosítási elemet is tartalmaznak módozataink!
    b) – Nem.
  • Nos, a termékeink ma már elsősorban a megtakarításra, befektetésre irányulnak!


Nincs szükségem biztosításra!

  • Megértem Önt, hogy a kevés információ miatt ezt mondja. Ezért javaslok, egy személyes találkozót, ahol részletesen tájékoztathatom Önt.


Tudom én, hogy milyenek ezek a biztosítások!

  • Nos, ennek igazán örülök, mert egyszerűbb lesz a feladatom. Társaságunk az utóbbi időben több új biztosítási formát dolgozott ki, ezek bizonyára érdekesek lesznek az Ön számára!


Ezt már ismerem, ez mindig átverés!

  • Biztos vagyok benne, hogy van valamilyen oka arra, hogy nekem ezt mondja! Ha találkozhatnánk, talán más megvilágításban látná a dolgot. Természetesen ez Önnek nem kerülne semmibe!


Nem érdekel a dolog!

  • Természetesen ezt nem is várhatom el Öntől! Az embert csak olyan dolgok érdeklik, amelyet ismer. Ezért javaslok, egy személyes találkozót, ahol részletesen tájékoztathatom Önt.


Nincs rá pénzem!
Nem tudok most megtakarítani!
a) – Nagyra értékelem, hogy ilyen őszinte hozzám! Én nem is akarhatom, hogy azonnal döntsön, csak egy kötelezettség nélküli tájékoztatást szeretnék nyújtani a Társaságunknál lévő biztosítási formákról.
b) – Köszönöm, hogy ennyire őszinte hozzám! Lehetséges, hogy ez csak egy átmeneti állapot, és a megtakarítási formáinkkal gondoskodhat családja anyagi biztonságáról! Ezért javaslok, egy személyes találkozót, ahol részletesen tájékoztathatom Önt.


Honnan tudta meg a nevemet?
a) – Társaságunk nagyon sok emberrel áll kapcsolatban, ezen adathalmaz alapján jutottam el Önhöz.
b) – A minap XY-nál jártam, és Ők úgy vélték, hogy Ön is szívesen meghallgatná azt a tájékoztatót, amit nekik is elmondtam.


Nincs időm!
Nagyon elfoglalt vagyok!

  • Tudom milyen ez, nekem is mindig több a munkám, mint az időm, éppen ezért szeretnék egy olyan időpontot előre megbeszélni, ami Önnek a legalkalmasabb!


Küldjön inkább valamilyen ismertetőt!

  • Természetesen, nagyon szívesen adok Önnek ismertetőt, viszont ezek a terjedelmüknél fogva nem tudnak minden részletre kitérni. Ezért javaslok, egy személyes találkozót, ahol részletesen tájékoztathatom Önt.


Adja meg a telefonszámát, majd visszahívom!

  • Köszönöm az érdeklődését, de hadd terheljen engem ennek a költsége! Mikor hív-hatom Önt újra, a jövő héten, vagy egy héttel utána?


Van már biztosításom!

  • Ennek nagyon örülök, mert ez azt jelzi nekem, hogy Ön egy gondoskodó típus. Ezért szeretném felajánlani Önnek azt, hogy közösen tekintsük át a meglévő biztosításait, hogy hogyan elégítik ki családja igényeit, a mai megváltozott viszonyok között!


Én más megtakarítási formát választottam!

  • Az nagyon jó, mert akkor Ön tisztában van azokkal a problémákkal, amelyek együtt járnak a befektetéssel! Így bizonyára érdekelni fogják azok a javaslatok, amelyeket Társaságunk kínál Önnek.


És milyen hozamokkal dolgoznak?

  • Nos, a kamatok mértéke sok tényezőtől függ, ezeket ügyfeleink választhatják meg. Egy személyes találkozás során lehetősége nyílna a részletek megismerésére!


Csak vesztegeti az idejét!

  • Mivel javaslatunk értékes lehet az Ön számára, így semmiképpen sem töltöm hiába az időmet önnél!


Tulajdonképpen miről van szó?

  • Társaságunk igen széleskörű biztosítási, megtakarítási és újabban befektetési formákat dolgozott ki ügyfelei számára. Erről szeretnék egy kötelezettség nélküli tájékoztatást nyújtani.

Comments are closed.