Az ügyfelek viccesek
Erről Te is tudnál szerintem mesélni. Lentebb telefonos operátorokkal folytatott vicces ügyfél beszélgetéseket olvashatsz. Némelyik halálos!
Ügyfél: Ha nem használom az autót, akkor is kell fizetni a kötelező biztosítást?
Operátor: Igen, addig amíg ki nem vonják a forgalomból, vagy el nem adja az autót.
Ügyfél: Aha….. Nem érdekli véletlenül egy 23 éves Skoda?
Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél: Jaj várjon egy kicsit, fel kell dugnom a telefont!
Ügyfél: HRF a rendszámom, mint Hülye-Rendőr-Főnök.
Ügyfél: 60 éves vén f@sz vagyok és megváltozott a születésem dátuma…
Ügyfél: Mondom a kötvényszámot, itt van a kezemben, csak elmegyek érte…
Operátor: Milyen típusú biztosítása van?
Ügyfél: Boros Ernő típusú….
Ügyfél: 82 éves vagyok. Múlt héten volt egy ütközetem…
Ügyfél: Jó napot kívánok, volna egy óriási problémám: tegnap vettünk egy új Renault-t… Bár mondjuk ez nem is olyan nagy probléma…
Operátor: Mi a rendszáma?
Ügyfél: Tudom azt is mondani, és a kötvényszámot is!
Operátor: Köszönöm, mi a rendszáma?
Ügyfél: Mondom a kötvényszámot…
Ügyfél: A rendszámom: DLP
Operátor: Sajnos nem találom… betűzné?
Ügyfél: Déelpé! Nem igaz, hogy nem érti!!!
Operátor: Pedig nem találom. Kérem, betűzze nevekkel!
Ügyfél: Dénes, Lóbelt…
Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél (félve): ööö… Bocsánat, ugye maga nem egy gép?
Operátor: Üdvözlöm, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél: Jó napot, én Szabó Istvánné vagyok. (szünet)
Operátor: (vár) Igen?
Ügyfél: (meglepett hangon) Igen?
Ügyfél: Mondják már meg mitől lett a biztosításom havi 1200 forint??!!
Operátor: (megnézi a gépben) Uram ez nem a havi, hanem az éves díj!
Ügyfél: Jaj, ne haragudjon, bocsánat. Exhumálom magam.
Ügyfél: Jó napot kívánok, van egy autó az apám nevén. Én az apámnak vagyok a fia…
Ügyfél: Én a Szabó Jánosné férje vagyok…
Operátor: Tudna mondani nekem szerződésszámot?
Ügyfél: Persze. Várjon egy kicsit, előveszem az izémet.
Operátor: Kérném szépen az autó rendszámát.
Ügyfél: jé-tyé hétszázhúsz, tehát János, Tibor, … ööö… Ybil (?)
Ügyfél: Az autó rendszáma: B, mint Béla, X, mint Xanax….
Ügyfél: … H, mint Helemér.
Ügyfél: …. K, mint Károly, D, mint Dénes, X, mint Sex.
Ügyfél: (köszönés nélkül, üvöltve): Halló! Há’ én má’ eladtam az autót!!!
Operátor: … Milyen autót?
Ügyfél: Há’ a Margitét!!!
Ügyfél: Halló. Már próbáltam hívni magukat, de a szóbeszéd után nem jött semmi… (a gépi menüre gondolt)
Ügyfél: … Ezen a papíron nem lehet elmenni!
Ügyfél: XY vagyok, van egy kis gondom.
Operátor: Jó, megnézem. Mi a kötvényszáma?
Ügyfél: …ÖÖÖ, várjon egy kicsit … (nem találja)…
Operátor: Jó, akkor mondjon inkább rendszámot!
Ügyfél: Rendben, azt is mondom…
Ügyfél: Kaptam Önöktől egy levelet. Kérem, magyarázza el, hogy mit jelent!
Operátor: Rendben. Mi szerepel a levélben?
Ügyfél: Hát azt honnan tudjam? Most dobtam be a kályhába!
Operátor: (kérdez valamit az ügyféltől, a háttérben egy kislány hangosan kiabál)
Ügyfél: Várjon egy kicsit! (kislánynak mondja) Évikém, most nem érek rá! Menjél ki a hűtőbe, légyszíves!
Ügyfél: Volna egy kis problémám.
Operátor: Mi történt?
Ügyfél: Tegnap a parkolóban álltam és megnyomott hátulról egy kínai.
Ügyfél: Várjon egy kicsit, mondom a kötvényszámomat, csak meg kell keresnem… (matat, majd beleszól) Halló. El tetszett menni?
Operátor: Van Önnek mezőgazdasági őstermelői igazolványa?
Ügyfél: Ááá, nem. Én csak galambokat tartok… meg a feleségemet.
Ügyfél: XY vagyok, érdeklődni szeretnék, hogy kaptam önöktől 2 papírt, és ami azt se tudom, hogy micsoda, vagy hogy, vagy mi, vagy mi van, és hogy ezek micsodák és hogy mi van, hogy hogy van, vagy mi van.
Operátor: … és a kárt okozó melyik biztosítónál van?
Ügyfél: Ó, hát azt nem tudtam meg, mert olyan ideges lettem, hogy majdnem megöltem!
Ügyfél: Le akartam mondani egy szerződést, ezért bementem az Önök egyik fiókjába, de nem törölték ki…
Operátor: …és Ön közalkalmazott?
Ügyfél: Nem, van munkahelyem…
Operátor: Éves szinten 1408 Ft-tal nőtt a díja, ez 1,8 %-os díjnövekedést jelent.
Ügyfél: Értem… Akkor maguknak LÓF@SZ A SEGGÉBE! (lecsapta)
Ügyfél: Önöknél van a kötelező feleség biztosításom… (felelősségbiztosításra gondolhatott)
Ügyfél: Én most 8-as bónuszban vagyok?
Operátor: (megnézi) Igen.
Ügyfél: És a 8 után a 9 jön?
Operátor: Mikor született?
Ügyfél: ’72-ben. A 6:20-sal jöttem (1972.06.20)
Ügyfél: Utasbiztosításnál, ahány ÉLŐ személy megy, arra kell fizetni?
Operátor: …. Értem. És Ön Nagy Ágnesné?
Operátor: Milyen papírt tetszik nézni?
Ügyfél: Hát amit Önök küldtek, az idegszállást , vagy mit… (indexálás)
Ügyfél: De hát nekem a fiókban azt mondták, hogy…!
Operátor: Sajnos akkor rossz információt kapott a fiókban.
Ügyfél: És akkor most menjek vissza, és nekik verjem ki?!
Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél: Nahát, megint egy emberrel beszélek. Az előbb is így volt, csak akkor egy nő vette fel (és leteszi)…
Ügyfél: Nem értem, hogy miért küldözgetik a csekkeket, amikor az autó már rég ki lett vonva idegesen a forgalomból!
Ügyfél: Volt egy kismotorom, de már nincs meg. Mit tegyek?
Operátor: Küldje be kérem az adásvételi szerződést!
Ügyfél: Ja, de nem eladtam, hanem elcseréltem két malacra.
Ügyfél: Szeretnék a kötelező biztosítással kapcsolatban egy traktorral beszélni.
Ügyfél: Szeretném, ha a segítségemre lenne. Ellopták a táskámat és benne volt mindkét autóm.
Ügyfél: Jó napot kívánok, van egy utánfutónk apukám néven…
Ügyfél: Halló! Én Balogh Józsefné, meg a férje vagyok…
Operátor: Jó napot kívánok, XY vagyok, miben segíthetek?
Ügyfél.: Jó napot kívánok, én meg egy ember vagyok. Azt szeretném mondani, hogy…
Operátor: És négykerék-meghajtású az autó?
Ügyfél: … háááát, mind a négy kereke forog.
Operátor: (elneveti magát)
Ügyfél: … és ha még azt is hozzáteszem, hogy szőke vagyok…
Operátor: És a baleset okozója elismerte a felelősségét?
Ügyfél: Ó, hát persze, egyből. Azt mondta, örül, hogy nem verem meg…
Ügyfél: Gépjármű kárunk volt, és kint volt nálunk a helybeli színlelő…
Ügyfél: Én XY kollégájukkal szeretnék beszélni.
Operátor: És melyik fiókban dolgozik a kolléga?
Ügyfél: Az egyikben.
Ügyfél: …és akkor most tulajdonképpen december 31-én ér véget az év? Mármint, hogy Önöknél is?
Ügyfél: A kocsim biztosításával kapcsolatban kérdeznék, mit mondjak? Mindent tudok mondani!
Operátor: Akkor kérem a szerződésszámot.
Ügyfél: Úúú, az hol is van, hogy van?
Operátor: Mindegy, akkor az autó rendszámát kérem.
Ügyfél: A rendszám? Mi is a rendszám? Várjon, hol van az itt?
Ügyfél: Másfél hónappal ezelőtt kórházba kerültem, ahol több hónapig kezeltek…
Ügyfél: Jó napot kívánok, lenne egy kis problémám… Mondjak egy szerződésszámot, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz?