A fiatalok

Gondoltad volna a fiatalokról?

Egy nemzetközi tanulmány szerint a legfiatalabb generációk (Y,Z) az első kézből származó információkat részesítik előnyben, így náluk a biztosítók saját értékesítési csatornái nagyobb eséllyel indulnak, mint az alkuszok.

Ugyanakkor a vagyonbiztosítások esetében igen magas azoknak fiataloknak aránya, akik mégis a külső értékesítési csatornát vesznek igénybe.

A tanulmány hatféle ügyfélattitűdöt vett figyelembe:
– költségtudatosság,
– értékkeresés,
– hozzáértés,
– igényesség,
– aggodalom,
– bizalomkeresés.

Kiderült, hogy a fiatalokat nem könnyű megszólítani, ezért a biztosítók részéről három terület fejlesztésére van szükség:
online eladás,
moduláris termékportfólió,
online keresztértékesítés.

Ezzel teljesen egybe vág az a korábbi infó, hogy az insurtech megoldások javarészt a fiatalokat keresik.
Bár az meg ellentmond neki, hogy az ifjabb korosztály leginkább az interneten keresi a vásárlás lehetőségét.

Egy biztos, Ők a jövő, aki nem tudja megszólítani Őket, az elveszíti ezt a korosztályt.

 

 

Comments are closed.