Személyre szabott konzultációk

Amit a Te igényeid alapján állítottunk össze

Mindig van egyéni kívánság, ha tudásról van szó. Ez teljesen természetes.
Ezek az előadások is így keletkeztek.

Ha bármilyen ötleted van kárrendezéssel (vagy biztosítással) kapcsolatos előadásra, gondolj ránk.
Már nagyon sok olyan előadást tartottunk, amit kérésre, személyre szabottan állítottunk össze. Elmondták, hogy mit szeretnének, mi pedig megcsináltuk. Általában 1,5 – 2 órás időtartammal.

Utána pedig ezer kérdésre válaszoltunk. Eddig mindegyik fergeteges sikerrel zárult.

Miről szóltak ezek az előadások?

 


Vagyonkárok, tanulságok

A vezetői kérés az volt, hogy szembesítsük a tanácsadókat azzal, hogy az általuk elkövetett hibák mit okoznak a kárrendezésben. Hogyan bosszulja meg magát a nem megfelelő szerződés?
A javaslatunkra további elemek is bekerültek.

A főbb témák ezek voltak:

  • a szerződések problémái káros szemmel,
  • a biztosított vagyontárgyak,
  • a biztosított közrehatása,
  • az all risks rejtelmei,
  • nem várt elutasítási okok,
  • a kárbejelentés alapjai,
  • a felelősségi károk főbb problémái és
  • egy kis betörés, vandalizmus.

 


Vállalkozói és felelősségi károk

A fő cél az volt, hogy az előadás megmutassa azt, hogy, hogyan kapcsolódik a vállalkozói vagyon és a vállalkozói felelősségbiztosítás egymáshoz. Mikor, mi térül, megfordítva, mit, milyen biztosítás alapján lehet kifizetni?

Az előadás megtörtént károk bemutatásával az alábbi témaköröket ölelte fel:

  • tűzkár a saját telephelyen, a bérlő okozta kár,
  • tűzkár a bérelt telephelyen, más okozta kár,
  • robbanás a bérelt telephelyen, a biztosított okozta kár,
  • beázás bérelt telephelyen, az épület üzemeltető okozta kár,
  • károkozás szolgáltatás felelősség alapján,
  • felelősség a kátyúkárban,
  • betörés (ez szinte mindig előkerül).

 


Az orvosfelelősség kárrendezése

Ezt egy olyan csapatnk kérték, amelyben nagyon sok orvosfelelősség biztosítást kötnek. Az előadás részletesen bemutatta, hogy

  • mi is a biztosítási esemény,
  • hogyan kell az időpontokat meghatározni,
  • melyek a legfontosabb kizárások, mentesülések,
  • mit kell bizonyítani a kárrendezés során és
  • több kárügyön bemutatta a gyakorlati kárrendezést.

 


A kárrendezés 7 kritikus pontja

Melyek azok a pontok a kárrendezésben, amelyeken rendkívül sok múlik? Nem feltétlenül csak a forintról beszélünk ebben az esetben, hanem arról, hogy mennyi idő alatt lehet hozzájutni. Ez sokszor fontosabb, mint az, hogy mennyi!

A 7 kritikus pont pedig az alábbi.

  • Mitől lehet jó egy kárbejelentés?
  • Mi történik a szemle előtt?
  • Iratok: mit és mikor?
  • A szabályzat értelmezése, avagy, miért lehet három csoportba sorolni a károkat?
  • Az avulás és a műszaki értékemelkedés: Mi az a kis különbség közöttük?
  • Alulbiztosítottság, más néven a nagy szívás?
  • Milyennek kell lennie a szakvéleménynek, az árajánlatnak, a számlának?

 


Ami a kárrendezéssel kapcsolatos előadás, oktatás, konzultáció, abban teljesen szabad kezet kaphatsz tőlünk.
Persze, mi is hozzátesszük a javaslatainkat, de a megrendelő Te vagy. Élj vele!

Ha ilyen ötleted van, írj bátran a wolf O allomanydij o hu címre. (O = kukac, o = pont).

 

Baráti üdvözlettel:

sign2

wjtext