A szakértő nyilvánosságra hozza a biztosítási ismeretek titkos esszenciáját!

Hogyan tudod a világ legegyszerűbb módszerével azonnal rendbe tenni a biztosítási tudásodat?

Hadd meséljek el egy igaz történetet a kárszakértőről, akit majdnem letartóztattak, mert dolgozott… a szakértő persze én voltam.

Helyszíneltem egy tömbházban, egy leázás kárnál és egy másik lakásba pont akkor törtek be. A kocsim kint állt a ház előtt, és többen is árulkodtak, hogy éppen a betörés időpontjában voltam ott.
Szerencsére a Károsult, akinél dolgoztam, tanúsította az ártatlanságomat.

Amiért elmeséltem, annak az az oka, hogy azon a szemlén vért izzadtam!
Olyan volt az Ügyfél, mint egy kisgyerek.

  • Miért kapok kevesebb pénzt, mint amibe kerül? (Avulás)
  • Miért 700 Ft-ot fizet nényzetméterenként?
  • Miért négy órát számol a takarításra?
  • Miért… ?

Folyamatosan kérdezett.

Persze, jó eséllyel meg volt elégedve a válaszokkal, mert a rendőröknél igazolta az „alibimet”.

És Te, hogy vagy ezzel?
Tudsz-e az Ügyfeleid minden kérdésére egzakt, szakmailag megalapozott választ adni?
Vagy csak ködösítesz?

 

Az én történetem nem indult valami fényesen…

Üdvözöllek, már vártalak! Wolf József vagyok az Állománydíj.hu alapítója.

Életem meghatározó része volt, amikor az értékesítésben dolgoztam. Először üzletkötőként, majd csoportvezetőként.

Hát, nem indult fényesen a történet… Akkor már jó ideje szakértőként dolgoztam, de nem éreztem már jól magam. Ekkor merült fel bennem az, hogy üzletkötő (ok, tanácsadó) legyek.
Szóval, az első néhány hónap óriási csalódás volt. A szakmai múltam gyakorlatilag mit sem ért az eladásnál. Viszont kénytelen voltam talpra állni, mert nem volt más lehetőségem.

Meg kellett tanulnom az értékesítést és a kitartást. Később már nagy előny volt a kárrendezési tapasztalat.

 

Minden biztosítási tanácsadó küzd valamivel

  • Van, aki nem talál új ügyfeleket.
  • Van, aki nem talál jól fizető ügyfeleket.
  • Van, aki már unja az ügyfeleket.
  • Van, aki rendszerezni szeretné az ismereteit és van, aki bővíteni.
  • Van olyan is, aki a kárrendezést szeretné megismerni.
  • Van, aki az ügyfelek megtartásáért küzd.
  • Van, aki amiatt, hogy elfogadják a tanácsait.
  • És van, aki azért, hogy kérdezzenek tőle, mert csak akkor tud segíteni.

A probléma az, hogy nagyon sokan nem fordítanak kellő hangsúlyt a szakmai fejlődésükre. Márpedig, ennek hiányában nincs továbblépés.

  • Nem kap ajánlásokat.
  • Nem tudja, hogy a biztosítási díjakat hogyan lehet feljebb tornázni.
  • Nem tudja, hogy a kekeckedő ügyfeleket hogyan lehet leváltani jól fizető ügyfelekre.
  • Továbbra sincsenek ügyfelei, nemhogy jó ügyfelei. Csak a filléreskedők és a szájtátiak.
  • A tanácsait csak azért hallgatják meg, hogy újabb kérdéseket tegyenek fel.
  • Vagy, csak panaszkodnak Neki.

Mert az ügyfél akkor fog ragaszkodni a tanácsadójához, ha az minden kérdésére válaszolni tud. Akkor fogja elfogadni a tanácsait. És, akkor fognak igazi kérdéseket kérdezni Tőle!

Ám most hadd tegyek egy szívmelengető ígértet: mindezekre a problémákra van egy megoldás…

Neked is lehet olyan tudásod, amely alapján az ügyfelek kézről kézre adnak. Mert minden kérdésükre pontos, precíz választ tudsz adni.

Mit szólsz hozzá?

Vidám mosolyt csalna az arcodra, ha ezt megkaphatnád?
Akkor most kérlek nagyon figyelj rám, mert ami most jön, attól megkaphatod mindezt…

Ez a tanítás megmutatja Neked, hogy milyen eszközeid vannak a szakmai tudásod rendszerezésére és fejlesztésére.
Olyan emberré válsz, aki nem csak az ügyfelei, hanem a kollégái körében is komoly szakmai tekintélyt vív ki.

Akik nem ismerik ezt, azok továbbra sem lépnek a fejlődés útjára. Továbbra is a rossz ügyfelek oldalán állnak.

És ami átsegít Téged a jó oldalra, az Égre törő biztosítás!

 

Hé, ezt az anyagot kizárólag nálam szerezheted be!

 

 

Ebben az e-könyvben benne van:

  • Mi az a 7 alapelv, amivel azonnal rendszerezni tudod a szakmai ismereteidet?
  • Fellebben a szemed elől a felelősségbiztosításokat eltakaró lepel.
  • Milyen módszerrel tudod a már kőbe vésett feltételt módosítani?
  • Hogyan készül a biztosítási díj?
  • Megtudod, hogy mi az önrész igazi szerepe!
  • Láthatod, hogy mi az a két dolog, amivel kártérítés tortája elillan az Ügyfeled asztaláról.

Mindezt egy 90 oldalas doksiban.

És mi van benne még?
Csak a lényeg! A legfontosabb ismeretek. Leírva, kiegészítve, példákkal megspékelve. Konkrétan, ami a munkádhoz kell. Semmi több…

  • Tömény alapismeretek.
  • Fontos kiegészítők.
  • Egyértelmű kifejezések.
  • Érthető fogalmazás.
  • Szakmaiság.
  • Rengeteg jótanács.
  • Durván sok példa.

Nos, megmutattam a megoldást és mindennek az ára 990.- Ft. De nem ám akárhogyan!

Rengeteg munka, és nem utolsó sorban sok-sok év tapasztalata van ebben a könyvben, aminek az eredeti ára 9.900.- Ft.
De úgy döntöttem, hogy ezeket az ismereteket minél több tanácsadónak meg kell ismernie. Mert ez az a tudás, ami rettenetesen sokat segít a munkádban.

Ezért a lehető legnagyobb kedvezmény adom, ami szinte a saját munkám semmibe vételét jelenti.
Sokan mondták, hogy nem vagyok normális, de tudom azt, hogy enélkül sokkal nehezebb a Te munkád!

Úgyhogy 90% kedvezménnyel adom most Neked az Égre törő biztosítást!

Tehát, 9.900.- Ft helyett az ára mindössze 990.- Ft, amely magába foglalja a tudásanyag minden költségét, nincsenek rejtett kiadások.

 

 

A bónusz

Az utolsó fejezet egy ingyenes bónusz a számodra. Ez a bónusz a kárrendezésről szól.

  • Mi a valóság a kárrendezés körül?
  • Valóban olyan misztikus, vagy csak Te nem láttál eddig be a kulisszák mögé?
  • Hogyan épül fel a gépezet?
  • Kik vesznek részt benne?
  • Miről szól a jogalap elbírálás?

 

Olvasd el, mit írnak mások

Cellár Erika
Generali Biztosító, Mátészalka, képviselet vezető, prémium tanácsadó

Olyanok az írásaid mintha egy “kincses ládát” találtam volna. Tanácsadóként pontosan erre van szükségem! Köszönöm az eddigieket és várom a folytatást.

 


Gonda József

ügyvezető, Foster Biztosítási Alkusz Kft.

Úgy gondolom, hogy az oldal tartalmának, majd később az Égre törő biztosítás anyagának megismerésével egy olyan érték került a birtokomba, amelynek a szükségét mindig is éreztem.
Egy anyag egyszerűen, közérthetően a biztosításról!
Ajánlom minden kezdő és gyakorló alkusznak, a biztosítási szakma minden szereplőjének és talán nem tévedek nagyot, ha azt mondom, hogy minden biztosítási szerződéssel rendelkező biztosítottnak is, aki szeretne többet tudni a biztosításáról, a kárrendezésről, a gyakran felmerülő „miért”-ekről.

 


Szilágyi Csaba

Pannon Safe Kft., értékesítési partner

Azt gondolom, az utóbbi idő legjobb megrendelése volt ez részemről.
Olyan szakmai kérdésekre ad választ, amelyek nagyon hasznosak az eladásnál! Ez nem azt jelenti, hogy ezeknek az információknak nem voltam a birtokában, de így összeszedve, egy „csokorba” rakva nem volt meg!
Munkám során nagy segítség, hogy nekem már megvan!
Mindenkinek ajánlani tudom, annak is aki, „civilként”, és annak is aki „profiként” foglalkozik biztosítással. Ma már ez éppen úgy az általános kultúra része kell, hogy legyen, mint a bankautomata kezelés.
A mindennapi élethez nagy segítség!

 

Csak egy sztori

Az egyik megrendelőm be akarja vonni fiát a biztosítási szakmába. Legyen aki folytassa a munkáját.
A srác nem nagyon ájult el a különböző biztosítós oktatási anyagoktól és a feltételek olvasgatásától.
Viszont, mikor hozzá fogott olvasni ezt az anyagot, az volt az első kérdése:
– Apa, miért nem mondtad eddig, hogy ez ilyen egyszerű?

 

Mikor ne vedd meg?

  • Ha félsz a tudástól, ne vedd meg…
  • Ha nem bízol benne, hogy ez egy rendkívüli anyag, ne vedd meg.
  • Ha sokallod érte a 990 Ft-ot, ez nem a te terméked, úgyhogy… igen, ne vedd meg.

 

Ám, ha mégis akarod mindezt….

Ha mégis úgy érzed, hogy bölcs döntés lenne… Ha Te igenis akarod azt, amiről beszélgettünk.
Akkor rendeld meg…

Ez az e-book megmutatja, hogy milyen eszközeid vannak a szakmai tudásod rendszerezésére és fejlesztésére.
Olyan emberré válsz, aki nem csak az ügyfelei, hanem a kollégái körében is komoly szakmai tekintélyt vív ki.

Akkor kattints és tarts velünk te is!


 

Utóirat: mi történik, ha nem vagy elégedett azzal, amit megvásároltál?

Nem tetszik, vagy nem azt kaptad, amit ígértem? Semmi gond!
Írd meg ezt nekem e-mailben és azonnal visszaküldöm Neked az árát! Mindössze annyi kérésem lesz, hogy írd le, hogy mi az a dolog, ami miatt nem tetszik Neked a kiadvány.
Semmit nem veszítesz!


 
Én már régóta élek a szakmában, így biztos vagyok benne, hogy amit kínálok, az működik. Ezért is merem vállalni ezt a garanciát. Viszont így tényleg nem kockáztatsz semmit.
Sőt, ragaszkodom hozzá, hogy élj vele, ha úgy érzed! Mert azt akarom, hogy elégedett legyél.