Amit a Te igényeid alapján állítottunk össze
Mindig van egyéni kívánság, ha tudásról van szó. Ez teljesen természetes.
Ezek az előadások is így keletkeztek.
Egyszer csak egy vezető, egy tanácsadó, vagy egy tulajdonos megkeresett, hogy szükségük lenne egy spéci oktatásra. Elmondta, hogy mi az elképzelése, mi pedig megcsináltuk.
Személyre szabottan.
Eddig mindegyik fergeteges sikerrel zárult. Ezek közül válogathatsz ezen az oldalon.
A „műsoridejük” 1-1,5 óra. Persze, egymás után több előadást is lehet tartani.
Az előadások után pedig ezer kérdésre szoktunk válaszolni.
Szóval, ha bármilyen ötleted van kárrendezéssel (vagy biztosítással) kapcsolatos előadásra, gondolj ránk.
Lássuk, miről is beszélek!
Vagyonkárok az értékesítési hibák tükrében
Vagy, másképpen, mi a titka annak, hogy olyan szerződést köss, amelyik a legtöbb kárt megtéríti?
A vezetői kérés az volt, hogy szembesítsük a tanácsadókat azzal, hogy az általuk elkövetett hibák mit okoznak a kárrendezésben. Hogyan bosszulja meg magát a nem megfelelő szerződés?
A javaslatunkra további elemek is bekerültek.
A főbb témák ezek lesznek:
- a szerződések problémái káros szemmel,
- a biztosított vagyontárgyak,
- a biztosított közrehatása,
- az all risks rejtelmei,
- nem várt elutasítási okok,
- a kárbejelentés alapjai,
- a felelősségi károk főbb problémái és
- egy kis betörés, vandalizmus.
Vagyon és felelősségi károk
Konkrét kárügyek bemutatásával megvizsgáljuk, mikor, milyen biztosítás alapján térülhetnek a károk?
A fő cél az, hogy az előadás megmutassa azt, hogy, hogyan kapcsolódik a vállalkozói vagyon és a vállalkozói felelősségbiztosítás egymáshoz. Mikor, mi térül, megfordítva, mit, milyen biztosítás alapján lehet kifizetni?
Az előadás megtörtént károk bemutatásával az alábbi témaköröket öleli fel:
- tűzkár a saját telephelyen, a bérlő okozta kár,
- tűzkár a bérelt telephelyen, más okozta kár,
- robbanás a bérelt telephelyen, a biztosított okozta kár,
- beázás bérelt telephelyen, az épület üzemeltető okozta kár,
- károkozás szolgáltatás felelősség alapján,
- felelősség a kátyúkárban,
- betörés (ez szinte mindig előkerül).
Az orvosfelelősség kárrendezése
Mi annak a titka, hogy jól indíts el egy ilyen kárt, és utána is maximálisan tudd segíteni a biztosított orvost?
Ezt egy olyan csapatnak kérték, amelyben nagyon sok orvosfelelősség biztosítást kötnek. Az előadás részletesen bemutatja, hogy
- mi is a biztosítási esemény,
- hogyan kell az időpontokat meghatározni,
- melyek a legfontosabb kizárások, mentesülések,
- mit kell bizonyítani a kárrendezés során és
- több kárügyön bemutatta a gyakorlati kárrendezést.
A kárrendezés 7 kritikus pontja
Avagy, ahol Te is segíthetsz az ügyfelednek, csak tudnod kellene róla!
Melyek azok a pontok a kárrendezésben, amelyeken rendkívül sok múlik? Nem feltétlenül csak a forintról beszélünk ebben az esetben, hanem arról, hogy mennyi idő alatt lehet hozzájutni. Ez sokszor fontosabb, mint az, hogy mennyi!
A 7 kritikus pont pedig az alábbi:
- Mitől lehet jó egy kárbejelentés?
- Mi történik a szemle előtt?
- Iratok: mit és mikor? Kell egyáltalán az az irat?
- A szabályzat értelmezése, avagy, miért lehet három csoportba sorolni a károkat?
- Az avulás és a műszaki értékemelkedés: Mi az a kis különbség közöttük?
- Alulbiztosítottság, más néven a nagy szívás?
- Milyennek kell lennie a szakvéleménynek, az árajánlatnak, a számlának?
Ami a kárrendezéssel kapcsolatos előadás, oktatás, konzultáció, abban teljesen szabad kezet kaphatsz tőlünk.
Persze, mi is hozzátesszük a javaslatainkat, de a megrendelő Te vagy. Élj vele!
Ha ilyen ötleted van, írj bátran a wolf O allomanydij o hu címre. (O = kukac, o = pont).
Baráti üdvözlettel: