Felelősségi kárrendezés

A felelősségi kárrendezés a gyakorlatban

Ha azt gondolod, hogy a felelősségi kárrendezés vége ott van, hogy az egyik lakó leáztatja a másikat, akkor nyugodtan kattints tovább. Téged nem érint ez a konzultáció!
Ha viszont szeretnéd tudni, hogy mi van a sövényen túl, akkor érdemes tovább olvasnod…

A felelősségbiztosítás sok tanácsadónak okoz problémát.

  • Általános, vagy szolgáltatás felelősség?
  • Ki is a Károsult és hogyan kötődik a Biztosítotthoz?
  • Felelős-e a Biztosított?

 

Felelősségi kárrendezés

 

Bizony, ezek a kérdések sok probléma forrásai. Illetve, a probléma generálja a kérdéseket. Mert nem csak egy polgári jogi viszony van a történetben, hanem egy csomó egyéb jogszabály is játszik.
Ez a konzultáció pontosan azokat az okosságokat mutatja be, amelyekkel egyszerűbbé válnak a káresemények.

  • Nem lesz több megoldhatatlan kárügy,
  • egyértelmű lesz, hogy szerződéses, vagy szerződésen kívüli jogszabályban kell gondolkodni,
  • tisztán fogod látni a felelősségi károkat.

 

Milyen az ismeretekre tehetsz szert ezen az előadáson?

  • A felelősségi hármas ismérvei, jogai, kötelezettségei.
  • Mi a legegyszerűbb módszer a felelősségi alakzat kisilabizálásához?
  • Mi a felelősség 4 lehetséges esete, a biztosítás szemszögéből?
  • Hogyan viszonyul a felelősség a biztosítási eseményhez?
  • A dupla biztosítási összeg.
  • Hogyan működik a regressz?
  • Mi a különbség a szerződéses és a szerződésen kívüli jogviszony között?
  • Az általános és a szolgáltatás felelősség különbözősége.
  • Termékfelelősség sajátosságai és mi az amit nem térít?
  • Melyek a szakmai felelősség legérdekesebb tulajdonságai?
  • Példák gazdagon.

 

Azt nem mondom, hogy rögtön a legdörzsöltebb szakértő leszel, de, hogy az alapokat át fogod látni, az teljesen biztos. És erre már fel lehet rakni a többi ismeretet.
A konzultáció a leghétköznapibb nyelven történik, a lehető legkevesebb jogászkodással. Azonban elkerülhetetlen, hogy belemerüljünk egy kicsit a jogi háttérbe, erre készülj fel.

  • Ami biztosan nincs benne, az a Gfb.

 

És most, írj nekem, ha Téged (és a munkatársaidat) érdekel a felelősségi kárrendezés a gyakorlatban.
A konzultációt csoportban érdemes megoldani, 15-20 fő az ideális. Ha nem vagytok ennyien, az sem baj, a kisebb csoportokat össze lehet vonni – ismerkedés, új üzletek…
Ne habozz, mert semmit sem veszítesz!

Nem kell mást tenned, mint írni egy telefonszámot és, hogy hányan lennétek, a wolf O allomanydij o hu címre.

O = kukac
o = pont

 

Baráti üdvözlettel:

 

 

 

Wolf József

 

Utóirat: És, ha a tetszik az előadás gondolata, oszd meg másokkal. Szívesen veszem!

Csak másold be a Fészbukra: http://allomanydij.hu/konzultacio/