A kárrendezés gyakorlata

A kárrendezés gyakorlata

A kárrendezést lehet jól csinálni. És, még jobban. Ebben segít a kárrendezés gyakorlata.

De, a kárrendezést lehet rosszul is csinálni…

Egy biztos, a munkád egyre inkább megkívánja, hogy ne csak eladd a biztosítást, hanem kár esetén segítsd is az ügyfeledet.
Nem véletlen, hogy egyre több alkusz cég hoz létre kizárólag, csak kárrendezéssel foglalkozó apparátust. Ők tudják, hogy ez a jövő.

Nekik már beindult a rakétájuk!


Az egyik előadáson a tulajdonos-ügyvezető azt mondta:

Józsi! Muszáj vezetnie a kollégáimnak az ügyfeleit a kárügyekben, mert egyébként elveszítjük Őket. Az ügyfelet is és előbb utóbb a tanácsadót is!


De ez csak a kezdete a bajoknak

Utána beszélgettünk is erről. Szerinte a tanácsadók például nem tudják

  • a legelemibb kárbejelentési szabályokat,
  • hogy egy kár sorsa már a kárbejelentéssel eldőlhet,
  • mikor, mit, miért kér a szakértő,
  • a biztosítási eseményen kívül mennyi mindent vizsgálnak még a károsok,
  • mikor és hogyan lehet beleszaladni egy-egy csökkentett kártérítésbe.

De, nagyon sokan azt sem tudják, hogy hogyan érdemes (és kell) összehasonlítani két terméket.

Ezért örült annyira, amikor hallott a Kárrendezés gyakorlata konzultációról.
Az meg, hogy a hallgatók kérdezhetnek menet közben és azonnal tisztázzuk a problémákat, teljesen lenyűgözte.

Nos, igen.
Bármennyi ideje dolgozol a szakmában, a kárrendezés egy szürke zóna. Egészen egyszerűen azért, mert aki nem ebben dolgozik, az nem látja sem az alapokat, sem a következményeket, sem az összefüggéseket.

  • Mitől lehet rossz egy kárbejelentés?
  • Miért fontos az érték?
  • Milyen nehéz akadály egy kárlimit?
  • Mitől lehet jó egy árajánlat és számla?
  • Vagy, mitől lehet olyan rossz, hogy a biztosító nem tudja használni?
  • Mi a különbség a gondatlanság és a súlyosan gondatlanság között?
  • Hogyan gondolkodik a kárszakértő?


A kárrendezés gyakorlata

A Kárrendezés gyakorlata pontosan ezt a szürke területet világosítja meg. Egyszerűen, gyorsan.

A nagyon sok címből csak néhány:

  • A jó kárbejelentés hatása a kárrendezésre.
  • A szakértői vizsgálati szempontok.
  • Az előzménykárok szerepe.
  • A közrehatás közrehatása a kártérítésre.
  • Az egységárak fontossága és láthatósága.
  • A nagyösszegű károk sajátosságai.
  • A biztosítási események meghatározása, értelmezése.
  • A kizárások szerepe és használata.
  • A vagyonbiztosítások összehasonlításának sarokpontjai.
  • A leggyakoribb biztosítási események kivesézése.


Ez a lista önmagában is rengeteg olyan információt takar, amit egyetlen biztosítós anyagban sem találhatsz meg. Pedig ez csak a jéghegy csúcsa.
Sőt! Ezeket a dolgokat sehol máshol nem találod meg sem írott, sem szóbeli formában. Csak az Állománydíj.hu segítségével.


Plusz ajándék

Amikor részt veszel az előadáson, ezeket kapod ajándékba:

  • A kárrendezés gyakorlata című nyomtatott tudásanyagot, amire az előadás is épül. Ezen nyomon követheted a konzultációt, és jegyzetelhetsz is bele.
  • Többféle kárbejelentőt, amit könnyen használhatsz, és nem lesz több lemaradt adat.
  • Minta szakvéleményt az elektromos/elektronikus károkhoz. Ezen túl a biztosító olyan szakvéleményeket kap az ügyfeleidtől, amiből könnyedén fog dolgozni.
  • A módozatok összehasonlítását segítő táblázatot. Ezzel pofon egyszerűen tudod majd összevetni a hasonló termékeket.

Ez egy rendkívül tömör anyag, összesen 8 órában előadva.
Az is biztos, hogy a nyomtatott anyagnak lesz olyan része, amit átugrunk, mert nem lesz rá idő. De, akkor is ott lesz Neked, bármikor előveheted, beleolvashatsz.

kárrendezés - biztosítás oktatás


Van különbség!

Az igényfelmérések során azonnal kiderült, hogy vannak akik a vállalkozói és vannak akik a lakás és lakóközösség biztosítások érdekelnek inkább.

Éppen ezért az előadás vázlatot úgy állítottuk össze, hogy a hangsúly menet közben az igényeknek megfelelően eltolódhat az egyik, vagy a másik irányba.

Szóval, a konzultáció egy rendkívül rugalmas vázra épül fel, és az előadás során a Te igényednek megfelelően tudjuk alakítani.

Mivel a két ágazat kárrendezése nagyban hasonlít egymásra, ez nem volt igazán nehéz. Ráadásul az alapok ugyanazok.


Tedd ezt!

Nincs más dolgod, mint írj nekem a wolf O allomanydij o hu (O = kukac, o = pont) címre és jelezd, hogy érdekel a konzultáció.

Ne habozz, ennél jobb lehetőséged nem lesz arra, hogy beleláss a kárrendezés kulisszatitkaiba. Úgy, hogy közben meg is tanulod. És, még élvezed is!

Ne feledd: wolf O allomanydij o hu

(O = kukac, o = pont)


Baráti üdvözlettel:






Wolf József