A kárrendezés gyakorlata
A kárrendezést lehet jól csinálni. És, még jobban. Ebben segít a kárrendezés gyakorlata.
De, a kárrendezést lehet rosszul is csinálni…
Egy biztos, a munkád egyre inkább megkívánja, hogy ne csak eladd a biztosítást, hanem kár esetén segítsd is az ügyfeledet.
Nem véletlen, hogy egyre több alkusz cég hoz létre kizárólag, csak kárrendezéssel foglalkozó apparátust. Ők tudják, hogy ez a jövő.
Nekik már beindult a rakétájuk!
Az egyik előadáson a tulajdonos-ügyvezető azt mondta:
Józsi! Muszáj vezetnie a kollégáimnak az ügyfeleit a kárügyekben, mert egyébként elveszítjük Őket. Az ügyfelet is és előbb utóbb a tanácsadót is!
De ez csak a kezdete a bajoknak
Utána beszélgettünk is erről. Szerinte a tanácsadók például nem tudják
- a legelemibb kárbejelentési szabályokat,
- hogy egy kár sorsa már a kárbejelentéssel eldőlhet,
- mikor, mit, miért kér a szakértő,
- a biztosítási eseményen kívül mennyi mindent vizsgálnak még a károsok,
- mikor és hogyan lehet beleszaladni egy-egy csökkentett kártérítésbe.
De, nagyon sokan azt sem tudják, hogy hogyan érdemes (és kell) összehasonlítani két terméket.
Ezért örült annyira, amikor hallott a Kárrendezés gyakorlata konzultációról.
Az meg, hogy a hallgatók kérdezhetnek menet közben és azonnal tisztázzuk a problémákat, teljesen lenyűgözte.
Nos, igen.
Bármennyi ideje dolgozol a szakmában, a kárrendezés egy szürke zóna. Egészen egyszerűen azért, mert aki nem ebben dolgozik, az nem látja sem az alapokat, sem a következményeket, sem az összefüggéseket.
- Mitől lehet rossz egy kárbejelentés?
- Miért fontos az érték?
- Milyen nehéz akadály egy kárlimit?
- Mitől lehet jó egy árajánlat és számla?
- Vagy, mitől lehet olyan rossz, hogy a biztosító nem tudja használni?
- Mi a különbség a gondatlanság és a súlyosan gondatlanság között?
- Hogyan gondolkodik a kárszakértő?
A kárrendezés gyakorlata
A Kárrendezés gyakorlata pontosan ezt a szürke területet világosítja meg. Egyszerűen, gyorsan.
A nagyon sok címből csak néhány:
- A jó kárbejelentés hatása a kárrendezésre.
- A szakértői vizsgálati szempontok.
- Az előzménykárok szerepe.
- A közrehatás közrehatása a kártérítésre.
- Az egységárak fontossága és láthatósága.
- A nagyösszegű károk sajátosságai.
- A biztosítási események meghatározása, értelmezése.
- A kizárások szerepe és használata.
- A vagyonbiztosítások összehasonlításának sarokpontjai.
- A leggyakoribb biztosítási események kivesézése.
Ez a lista önmagában is rengeteg olyan információt takar, amit egyetlen biztosítós anyagban sem találhatsz meg. Pedig ez csak a jéghegy csúcsa.
Sőt! Ezeket a dolgokat sehol máshol nem találod meg sem írott, sem szóbeli formában. Csak az Állománydíj.hu segítségével.
Plusz ajándék
Amikor részt veszel az előadáson, ezeket kapod ajándékba:
- A kárrendezés gyakorlata című nyomtatott tudásanyagot, amire az előadás is épül. Ezen nyomon követheted a konzultációt, és jegyzetelhetsz is bele.
- Többféle kárbejelentőt, amit könnyen használhatsz, és nem lesz több lemaradt adat.
- Minta szakvéleményt az elektromos/elektronikus károkhoz. Ezen túl a biztosító olyan szakvéleményeket kap az ügyfeleidtől, amiből könnyedén fog dolgozni.
- A módozatok összehasonlítását segítő táblázatot. Ezzel pofon egyszerűen tudod majd összevetni a hasonló termékeket.
Ez egy rendkívül tömör anyag, összesen 8 órában előadva.
Az is biztos, hogy a nyomtatott anyagnak lesz olyan része, amit átugrunk, mert nem lesz rá idő. De, akkor is ott lesz Neked, bármikor előveheted, beleolvashatsz.
Van különbség!
Az igényfelmérések során azonnal kiderült, hogy vannak akik a vállalkozói és vannak akik a lakás és lakóközösség biztosítások érdekelnek inkább.
Éppen ezért az előadás vázlatot úgy állítottuk össze, hogy a hangsúly menet közben az igényeknek megfelelően eltolódhat az egyik, vagy a másik irányba.
Szóval, a konzultáció egy rendkívül rugalmas vázra épül fel, és az előadás során a Te igényednek megfelelően tudjuk alakítani.
Mivel a két ágazat kárrendezése nagyban hasonlít egymásra, ez nem volt igazán nehéz. Ráadásul az alapok ugyanazok.
Tedd ezt!
Nincs más dolgod, mint írj nekem a wolf O allomanydij o hu (O = kukac, o = pont) címre és jelezd, hogy érdekel a konzultáció.
Ne habozz, ennél jobb lehetőséged nem lesz arra, hogy beleláss a kárrendezés kulisszatitkaiba. Úgy, hogy közben meg is tanulod. És, még élvezed is!
Ne feledd: wolf O allomanydij o hu
(O = kukac, o = pont)
Baráti üdvözlettel:
Wolf József