Miért érdektelenek az alkuszok az oktatásra?

Alkuszok oktatása

Egy érdekes kérdést szeretnék felvetni és választ kapni rá.

Ezerrel dolgozom a Kárrendezés gyakorlata konzultációjának értékesítésén. Sok alkusz céggel vettem fel a kapcsolatot, többekkel személyesen találkoztam.

Igazából kétféle hozzáállást találok:
1. vételi szándék az előadásra, teljes mellszélességgel és
2. nem vételi szándék.

Hogy mik a kifogások?
– Drága.
– Nincs rá idő.
– Nincs rá hely.
– A biztosítók oktatnak minket.
– A kollégákat nem érdekli.

Nos, igen. A tudás nem olcsó. Ha csak az ár az akadály, Te mit szoktál mondani az ügyfelednek?
Igaza van kedves Ügyfél! Viszont vegye figyelembe, hogy ez az ár mindössze
– egy finom vacsora egy étteremben,
– egy családi fürdő belépő,
– egy kirándulás
költsége.
Így van ez a Kárrendezés gyakorlatával is! Mindössze néhány lakásbiztosítás jutalékából fedezhető.

Soha, semmire nincs idő. Mindig rohansz, mindig intézed a dolgaidat.
Veled előfordult már, hogy este gondolkodtál azon, hogy mi a fenét csináltál egész nap és nem tudsz számot adni magadnak róla? Mert velem igen!
Másészt, ha valamit el kell intézni, arra mindig szakítasz időt. Az ügyfeleidre is.
Szóval, mindig arra van időd, amire rászánod azt.

Volt már néhány oktatásunk és eddig mindig megtaláltuk a helyet. Már eddig mindig az alkuszi irodában. Volt, hogy szépen berendezett oktató teremben, de volt, hogy a legnagyobb, közös irodát átrendezve.
De, ha így nem megoldható, igazán jó helyen lévő és pazarul kialakított oktató terem áll a mi szervezésünkben is a rendelkezésünkre. Ez tehát nem akadály.

A biztosítók oktatnak. Mire is?
A termékre. Ez a legjobb, ez a piacvezető, ezt add el!
De, ha rákérdezel egy kárügyre, mi a válasz? “Szerintem…”, “azt gondolom…”, “véleményem szerint…”. És, semmi konkrétum.
Na, ez nálunk nem fordulhat elő. Minden kárrendezéssel kapcsolatos kérdésedre pontos, használható választ kapsz. Emellett egy csomó, a napi munkádat segítő ismeretet.

A kárrendezés egészen addig nem érdekel senkit, amíg az ügyfél nem kérdez, vagy nem lesz káreseménye.
Akkor találnak meg néhányan olyan kérdéssel, hogy “Józsi, mit lehet ilyenkor csinálni?”. A legtöbbször semmit. Vagy, csak maszatolni.
Mert, a kárrendezés nagyon sokszor már a kárbejelentésnél, vagy a szemlén eldől. Utána nagyon nehéz bármit is tenni.

A Kárrendezés gyakorlata viszont pontosan erről szól. Arról, hogy hogyan tudsz az ügyfeleidnek olyan segítséget nyújtani, hogy minél hamarabb, minél több kártérítést kapjon.
Ilyen egyszerű.

Akit érdekel a konzultáció, az tudja, hogy az ügyfelet teljes körűen ki kell szolgálnia. Ebbe a kárrendezés is beletartozik. Ez a jövő.
Ezért támogatja teljes mellszélességgel.

Aki ezt nem érti meg, az lemarad. Pont.

Nézd meg Te is, hogy mit ad Neked a kárrendezés gyakorlata.
– Akár a lakás és lakóközösségi,
– akár a vállalkozói
károkra kihegyezve.

Kattints most rá!
http://allomanydij.hu/a-karrendezes-gyakorlata/

 

 

Comments are closed.