Hogyan segít rajtad a tudás?

A biztosítási tudás

A tudással kapcsolatban van egy fontos üzenetem a számodra.
Az értékesítés nem a tehetségtől függ. Nem attól függ, hogy van-e megfelelő jövedelmed, vagy nincs.
A tudás a nyitja a történetnek!

Amikor a havi statisztikádra gondolsz, a remény, vagy a kétségbeesés állapotában vagy? Mennyit adtál el a múlt hónapban és mennyit fogsz eladni a következőben?

Ez csak attól függ, hogy milyen a tudásod…

Van egy mondás, amin én jókat szoktam mosolyogni: “Én már agyon vagyok képezve”. Ez bocsi, de nem igaz, ez egy marhaság!

Helyette inkább a “félre vagy képezve” a megfelelő kifejezés!

A tudásnak, vagy nem tudásnak négy szintje van.

1. Az első típust nem érdeki …

… a tudás és nem is tud róla. Nem tudja, hogy nem tudja. Nem tudja, hogy létezik a tudás.

 

2. A második már hallott róla …

… esetleg fel is írta magának, talán volt egy előadáson is. De nem jön rá, ha rossz dolgokat tanul meg, olyanokat, amik nem működnek. Ezért nem akar újat tanulni.

 

Ezzel a két lehetőséggel nem lehet igazi eredményeket elérni.
Jó példa erre az a vállalkozó, vagy cégtulajdonos, aki meggazdagodott, amikor az iparágában a trend felfele ment. De nem tudta miért sikeres! A trend változásával a vállalkozása, cége leépül.
Vagy, aki a kapcsolatainak köszönhetően lett milliomos, de a kapcsolatok megszűnésével kicsúszik a talaj a lába alól.

Remélem, hogy Te egyik csoportba sem tartozol!

 

3. A harmadik típus tudja elméletben…

… de nem tudja alkalmazni. Talán nem megfelelő a kommunikációja, nem magabiztos. Ez “a francba erre mit mondjak, vagy most mit kellett volna csinálnom” szint.
Ezért inkább nem telefonál, mert fél telefonálni, és találkozni ügyfelekkel.
Ha fel van dobva, olyankor beindul a szekér és megy valameddig. Az első néhány pofonnál azonban kétségbe esik, és magára zárja az ajtót. Az üzlet megáll.
 

4. A negyedik a tudását a gyakorlatban is tudja alkalmazni…

… és kiváló eredményeket ér el.
Nem fél telefonálni, tárgyalni. Tudja, hogy a pofonra azért van szükség, mert utána csak jobb lehet. Egyszerűen ellát egyik tárgyalástól a másikig.

 

Remélem, hogy Te a 4. csoportba tartozol és Te is tudod, hogy sok szerződést csak úgy lehet kötni, ha sokat telefonálsz és sokat tárgyalsz. És, folyamatosan fejleszted a tudásod.

Sok olyan üzletkötő van, aki a telefonálást kiszervezi. Mindenki környezetében vannak olyanok, akik némi pénzért hajlandóak más embereket felhívni, és időpontot egyeztetni velük. Van aki főiskolásokkal, egyetemistákkal csináltatja ezt. Mindkét fél jól jár.

A kiszervezésnek két oka van.

  1. Nem akar ezzel időt fecsérelni, inkább a már leszervezett tárgyalásokat folytatja le.
  2. Nem akarja, hogy a lendületét visszavesse a telefonos hívásoknál kapott sok “nem”. Így csak a leszervezett tárgyalások maradnak neki és ott igazán rajta múlik minden.

 

Amikor üzletkötő voltam, én ki nem állhattam a telefonálást. Sok elutasítás van bennük, és ez nagyon hatott a lelki állapotomra.

Végezetül had meséljek el egy történetet.

Kolléganőm mondta egyszer, hogy azt szereti bennem, hogy mindig tele van a poharam.
Értetlen tekintemet látva felhomályosított, hogy a vízzel félig levő pohár történetére utalt. Arra, hogy a vizet félig tartalmazó poharat van aki félig üresnek, van aki félig telinek látja.

Az esetemben arra gondolt, hogy mindig pozitívan állok a dolgokhoz és az én poharam nemhogy félig van tele, hanem mindig teljesen tele van.

Így azután én is azt kívánom Neked, hogy mindig legyen tele a poharad!

Lásd a helyén a világot, és keresd azt, hogy hogyan tudsz jól állni a dolgokhoz.

A tudásod gyarapítására pedig igenis rá kell szánjad az időt. És amit megszereztél, azt mindig használd is fel, mert segít a mindennapi munkádban.

Sok sikert kívánok hozzá!

 

Ne felejtsd el a cikket megosztani!

 

További cikkeket találhatsz itt: http://allomanydij.hu/blog/

 

 

Comments are closed.