Egy nagy megdöbbenésem

Kárrendezői létem egyik nagy megdöbbenését szeretném elmondani Neked.

Kárrendezési területen új beosztásba kerültem.
Azt tudod, hogy a biztosítók belső utasítások alapján dolgoznak. Van ilyen
– az általános kárrendezésre, ez írja le a kárrendezési folyamatokat (az összeset, így igen vaskos szokott lenni),
– és módozatonként, az adott termékre vonatkozóan.

Olvastam az általános utasításnak a felülvizsgálatra vonatkozó részét. Szépen leírta, hogy mikor kell felülvizsgálni egy káraktát:
– összeg feletti és
– véletlenszerűen kiválasztott
károknál.

Egy dolgot hiányoltam belőle erősen, mégpedig az elutasított károkat.
Szóltam, is, hogy itt valami kimaradt! Elsőre nem talált megértő fülekre a dolog. Hiszen az elutasítás nulla forint, minek azt felülvizsgálni?

Hűűűűűűűű!
Hát nem ez okozza a legnagyobb traumát az ügyfélnek? Nem ebből vannak a legégetőbb problémák? Felülvizsgálati kérelmek, reklamációk, panaszok?
Hát egy vezető csak nézze már meg, hogy jó-e az az elutasítás, vagy nem?
“Aha, tényleg, igazad van!”

Szóval, végül is megértő fülekre találtam, így már mindenki vágta, hogy mire gondolok.
A javaslatom átment, azután az elutasított károkat is felülvizsgáltuk.

 

 

Comments are closed.