Dale Carnegie: A meggyőzés iskolája

Dale Carnegie A meggyőzés iskolája (Sikerkalauz 3.) című könyvében olvastam a következőt:

Keltse fel rögtön a hallgatóság figyelmét
Beszédét kezdje egy megtörtént esetről szóló példával
Ismertessen egy döbbenetes tényt

Két dolog:
1. amikor történetet mesélsz, az emberek átmennek mesehallgató üzemmódba, kikapcsolják a “tejóég, mit akar ez nekünk eladni” receptoraikat,
2. a figyelem megnyeréséhez szükség van valamire, amitől érdekes leszel.

Teljesen mindegy, hogy mit értékesítesz, ezzel a módszerrel magadra vonod a figyelmét az ügyfeleidnek.

Példát mondani: biztos, hogy van a praxisodban olyan történet, ami hitelesen elindítja az adott módozat igényfelmérését.
Döbbenetes tény: Bármi ami a termékkel kapcsolatos, akár statisztika is lehet. Akár a MABISZ honlapján a Piaci adatok, jelentések menüpont alatt is tudsz keresgélni.

Gondold csak meg, hogy hogyan működik a média? Folyamatosan megdöbbentő jelzőkkel találkozol. Akár újságban, akár a tévében, akár az interneten. Ez a figyelem felkeltés.

 

 

Comments are closed.