A legjobb üzlet…

… amit velem köthetsz

A biztosítási életem első 11 évében fiókos szakértő voltam.
Ez azt jelentette, hogy ugyan nem a biztosítói fiók állományába tartoztam, de oda jártam dolgozni. Ott vettem fel a káraktákat, oda hívtam az Ügyfeleket és ott éltem a mindennapi életemet.
Ez azért volt nagyon jó, mert, ha valamelyik tanácsadónak kárrendezési kérdése volt, egyszerűen odajött hozzám és megkérdezte. Én pedig válaszoltam rá.

Nyilván, ez is egyfajta oktatás volt, mégpedig olyan, aminek azonnali következményei voltak.

Arra gondolok, hogy egy-egy ilyen beszélgetés azzal járhatott, hogy a tanácsadónak olykor el kellett mondani a saját Ügyfelének, hogy arra a kárra bizony nem térít a biztosító. Ehhez meg is kapott tőlem minden segítséget.
Másik esetben viszont kárügy lett belőle, mert ki lehetett fizetni.
De, olyan is volt, hogy a tanácsadó nem ismerte jól a körülményeket és kimentünk az Ügyfélhez a helyszínt megnézni. Mert, a napi kapcsolatba ez is belefért.

És ezek az esetek mind-mind a tanácsadó hitelét erősítették az Ügyfélnél, hiszen pontos és szakmai válaszokat kapott.

Ez ma már nincs így.
A legtöbb biztosító szétválasztotta az értékesítést és a kárrendezést. Nem biztos, hogy ez szándékos, egyszerűen mindkét területen központosítás történt.
Ennek viszont az lett az eredménye, hogy a tanácsadó és a szakértő nem találkozik, nincs közöttük információ áramlás.

Ennek a hátulütőit szerintem Te érzed a legjobban!

Nos, van erre gyógyír.

Itt olvashatsz bővebben róla:
http://allomanydij.hu/ez-legjobb-uzlet/

 

 

Comments are closed.